Aysebkr1258 Arkadaşlar merhaba 10+2 hamileyim pazarcılık yapıyoruz bu gece çok uyuyamamıştım çalışırken de baya yoruldum ısıtıcının yanında uyumuşum biraz tabi baya yakındıda bana çok sıcak anne için iyi değil diyorlar doğrumu bu içime bi kurt düştü yada ben abartıyorum bilmiyorum 🙄
Bebekgeliyor Aysebkr1258 korkma bişey olmaz o durum elektrikli battaniyeyle uyuma gibi şeylerde geçerlidir diye düşünüyorum😊
Deletedmom58 Bebeğinize bişey olacağını sanmıyorum bu sebepten, bu durum bi tarafa kusura bakmayın ama sizce buradaki insanlar nerden bilsin çocuğunuza bişey olup olmadığını. Siz kendiniz bi sorun farketmediyseniz bizlerin kızılötesiyle falan tespit edeceği yok. Ha çok aklınıza takıldıysa doktorunuza danışın ilk kontrolde. Biri çıkıp evet olmuştur dese stresinize stres kattığınızla kalacaksınız, yanlış anlamayın sizin için diyorum.