Sevilmom Kimler ikiz ya da üçüz bekliyor nasıl geçiyor günleriniz hanımlar 🌸 Benim üçüz şuan 30+3 deyiz 💕💙 Az kaldı artık çok heyecanlıyım 🤗
Gamzegll Sevilmom ayyy maaşallah benim en yakın arkadaşım 34+5 de doğurdu üçüzlerini darısı başına inşallah ve Allahım güç versin 😂
gamzecgr Sevilmom ikiz bekliyoruzzz biz de 20 haftalık olduk detaylı ultrasona giricem bugün stres ve heyecandan 5′te uyandım 🫠❤️
Sevilmom Gamzegll sürekli yatarak dinlenerek mi geçirdi peki arkadaşınız biliyor musunuz? Küveze girmemişlerdir büyük ihtimalle
Sevilmom gamzecgr maşallah sürecin yarısı tamamlanmış bile Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Anneoluyorumm00 gamzecgr miniklerinannesii00 ozzlemk Ozlm_31 EbruDUNDAR-47 EsraTayfun Defsealn esraa7 Hsrt80 masal-12345 Mnos-332 MaşALLAH kızlar sağ Salim alın kucağınıza 🤲 sağlıkla dogsunlar 🧿 ailde mi vardı yoksa tüp bebek mi ? Ben çok seviyorum çoğul gebelikleri rabbim bir gün nasip ederse çok mutlu olurum cevaplarsanız çok sevinirim 😊
Sevilmom ozzlemk maşallah süreci tamamlamışsınız aslında ama devlet takiplisiniz sanırım. Özeldeki doktor bu haftaya kalmadan alırdı çünkü
Sevilmom Prensess35e ben tüp bebekle hamile kaldım 2 embriyo transfer edildi biri kendi içinde bölünmüş tek yumurta ikizi oldu 🫶 2 kız 1 erkek 💕💙
Nurrdmr15 Sevilmom çift yumurta ikizi kızlarımla son 4 günümüz salı günü sabah kavuşuyoruz 🥰 36+3 üz şuan🙈
Sevilmom Defsealn Rabbim yardımcınız olsun inşallah Sağlıkla zamanında kolaylıkla gelsin minik kızlar 🤲🏻🫶🌸