babecoming Selam😊 8 haftalık hamileyim son zamanlarda içe dönük oldum hep aglıyorum her seye üzülüyorum bir de ailemden arkadaslarımdan uzaktayım nasıl bas edicem hic bilmiyorum😔 benim gibi olanlar var mı, yoksa ben de mi sorun var hiç bilmiyorum 😢
Yessiimm babecoming aleyküm selam 17+6yım bende bu kadar sulu göz alıngan biri değildim herşeye üzülüyorum kafama takıyorum ağlıyorum sonrada baş ağrısından duramıyorum 😂 inşallah doğumdan sonra düzelir diye düşünüyorum
babecoming Yessiimm gercekten öyleyim ben de🥲 bebegim icin toparlamaya calısıyorum ama yine başa dönüyorum😔