[silindi] Gecen yil amh 2 cikti Tabi fsh 40 lara kadar hep çıkıyor yumurta Azligi var Önceden adetim 7 gün sürerken şimdi 2,3 gun de bitiyor. Son 2 yıldır böyle Ama amh neden 2
[silindi] Barabar bu yil farklı şehir hastanesinde yaptım onda da Amh 4.47 cikti 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Normalde fsh yüksek Ve adet 3 günde adet bitmiş olyr
[silindi] Pamuk geçen yil bu zaman baktirdim Birde bu yil farklı bir hastanede baktım şehir Bu sefer de amh 4.47 cıktı 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️