Selam arkadaslar Kadin doğum doktoru olarak Osman bey mi iyi yoksa Bülent bey mi fikri tecrübesi olan varmı ?
Bülent doktoru istiodum ama randevu bulamadım
Osman beye gittim ilk randevumdu daha çok daha yeni suan 4 haftalık dedi adet günümü sormadı bile kaç gün geçti dedi sadece ve ultrason bakti haftaya gel dedi yorum yapmadı pek bi açıklayıcı konuşmadı aceba 4 haftalık diye mi bilmiyorum ama
Bülent beye giden var mı ilgli alakası nasıl sizce ?