İlk gebeliğimde kızım olacak diye içime doğdu sonra rüya gördüm bembeyaz bir kız çocuğu kucağıma veriyorlardı sonra da kızım oldu. İkincide hislerim yoktu ama 3 kere erkek bebeği olacağını gördüm ve doktorum erkek bebeğimin olacağını söyledi😍 Rabbim evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah 🤲❤️