Merhaba arkadaşlar pozitif mi doğum hikâyem siz karar verin.
Bebeğim 38+1 de dünyaya geldi gece 12 de sancım başladı düzenli olduğunu fark edince gece ikide hastaneye gittik nst ye bağlandım doktor muayene etti sancılarım düzenli doğum sancısıydı ama açılma hiç yoktu iki saat sonra kontrol dedi yürüyüş yaptık bol bol tekrar gidince hiç bir şey degilmeisti sadece sancılarım git gide siddetleniyordu ilk olduğu için daha dayanılması zordu sancıları bir türlü yönetemiyordum gece ikiden iki saat aralıklarla saat sabah 10 a kadar kontrol edildi sadece 2 cm olmuştu açılma sürekli yürüdüm egzersiz yaptım ama çok yavaş ilerliyordu sancılar dayanılmazdı sürekli kusuyordum midem bom boş ama kasildikça midemde bulanıyordu sancılar bir dakikada bir geliyordu belki benim bünyem zayıftır acı esigim düşüktür diye çok fazla acı çektim sancıları yönetemedim tam 16 saat sancı çektim açılma 5 cm olunca dogumhaneye alındım orda da iki saat bekledikten sonra doğum başladı doğum sadece on dakika sürdü çok fazla kanamam oldu tansiyonum çok yükseldi ama üç ıkınmada bebegimin sesini duydum doğum kolaydı sanki ama sancıları hatırladıkça çok kötü oluyorum eşimde hep yanımdaydı annem yetişemedi yalnizdik o da acı cektigimi gördükçe çok kötü oldu bebegimiz on günlük ama hâlâ eşimde ben de kendimize gelemedik sanki ama onun kokusu sesi dünyaya bedel o acıları çektim ama değdi size tavsiyem bol bol yürüyün egzersiz yapın çabuk başlasın dogumunuz bana hep bebek iri denildi sezeryana hazırlamıştım kendimi bir gece ansızın gelmek istedi bebeğim dedikleri gibi iri de değildi minicikti 3900 gram ölçülen bebek 2890 doğdu…