Emell benide öyle 32 hft yukarı çıkmadı daha da çıkmaz dedi doktorum sadece aşagı yerleşimli rahim agzını kapamıyor tehlikeli degilmiş benim öyle yat falan demedi ama bol bol dinlen dedi son 1 hft kala sezeryanla alıcak başka bir durum olmazsa inşallah 🙏 bekliceksin cnm 32 hft kadar çıkar diyor doktorlar zaten gidişata göre rota belirliyorlar ben en son vajinal usg ile ölçümm yapıldı kaç milim aşagı diye zaten 32 doldu daha da çıkmaz ☺️