Busra_17dereli benim çok erken haftalarda çıktı 18 falandı ilaca başladık aylarca kaşınmaya devam ettim ama değerlerim düştü. 37. Haftayı bitirdim yeni bıraktık ilacı son 1 aydır kaşınmıyorum çok şükür hamileliğimde ilk defa uyku uyuyorum🙏🏻 hala gelmedi bebiş bekliyoruz gayet de sağlıklı korkmayın ☺️ ilaçlar işe yarıyor değerleri düşürüyor hızlıca ama kaşıntı devam edebiliyor bir süre.