Kızlar erken doğum riskim vardı iki gün önce doğum sancılarım başlamış hastanede yattık. Doktorum bile sancının durmayacağını düşünürken durdu ve çıktık. Bugün nişanım geldi. 2700 gramdı. Başına gelen var mı? Bu hafta da doğum yapanlar bebeğiniz sağlıklı mıydı küvezde kaldı mı? Desteğe çok ihtiyacım var