Gamze_55 Arkadaşlar Adana da en iyi tüp Bebek doktoru bildiğiniz biri varsa yazar mısınız tecrübelerinizide
Happymm Gamze_55 bende adanada bülent haydardedeoğluna gittim çok şükür tuttu 2 hafta sonra doğumum olacak Allahın izniyle kuzenimle beraber başlamıştık o da ikizlere hamile doğumlarımız aynı dönem
Gamze_55 Zeynep_ze onun hakkında bir kaç olumsuz yorum okudum o yüzden kararsız kaldım . Sizin neyiniz vardı özel değilse
Hgmom1 Zeynep_ze Merhablar hayırlı olsun 🙏🏼 turan beyin kliniginden memnun kaldınız mı bende düşünüyorum
Twinmother22 Ben Bülent Haydardedeogluna gittim rahmimde perde , her iki tüpüm kapalı idi ayrıca amh değerim çok dusuktu ama önce Rabbime binlerce şükürolsun sonra da hocamdan Allahım bin kere razı olsun suan ikiz hamileyim 🤗
Gamze_55 Twinmother22 Rabbim kavuştursun inşallah. Bende Bülent hocayı aradım ama randevuyu bir ay sonra ya veriyor
bebikom1 Happymm bende Bülent hocada tüp bebek yaptirdim çok şükür ilk denemede tuttu. Benim de 1-2 haftaya doğumum olacak inşaallah. Kesinlikle çok tavsiye ederim.