Nuraysen Gebelikte çarpıntı görülebiliyor benim ilk haftalar oluyodu hatta kardiyolojiye bile görünmüştüm holter takıldı 24 saat izlendi bi problem çıkmadı daha sonra geçti ara ara bebeğin damarlara yaptığı baskıdan dolayı ve mağlum organlarımız biraz sıkışıklıktan dolayı kayabiliyo milim de olsa çarpıntı oluşabiliyor 😊