Seyhan60 Kalp atışlarını duyan varmı bana geç döllenme dedi Cuma’ya randevu verdi birazda korkuyorum açıkçası ya bebek yoksa diye varmı aynı durumda olan kızlar
Msalbyrk Seyhan60 korkcak bsey yok canm çoğumuzda oluyor gec döllenme . Bende de basndan beri var. Cumaya net duyarsin insllah 🙇♀️
Belinayy Canim buyuk ihtimal bebek var cunku doktorlar nolur nolmaz diye gel kalp atisini duyalim diyolar yeteri kadar guclensin diye bu sure icinde anne hani kalp atisi vardi demesin diye aksi bi durum olduğunda