İmkanı olan ikisininde alsın ama doğum sırasında mutlaka gecelik olsun. Ben saglikciyim, doğumhane stajlarimdan hatırlıyorum gecelikle olunca sezeryan yada normal olsun doğum bitince pijamadaki gibi uğraşmıyorsun giymeye. Hem sezeryanda sonda takılıyor malum..