pembebiranneadayi ben ilk kizimda normal doğum yaptım,ikincide o kadar sancı çektim açılma olmadi sezeryan oldum.sorarsan eğer normal doğum sancısı,sezeryanin sonraki ağrılarının yanında hiç birseymis.yani saatlerce normal doğum sancısı cekebilirim ama sezeryan olup uyusukluk geçince resmen öldum sandım.bugun 21 günlük olduk halen karnıma dokunamiyorum,oturup kalkarken yavaş hareket ediyorum,belim ağrıyor anestezi den dolayı. Ama normal doğumda tamam birkaç saat sancı çektim ama bebek dogunca mis gibi oluyosun.hic biseyin ağrın olmuyo.dikis falan ağrısı bile olmadi bende.kizimla ilgilendim emzirdim istediğimi yedim içtim,istediğim zaman dışarı çıktım.sezeryandan sonra tam on gün yataktan bile eşim kaldırdı beni.bebegim kuvozde olmasa asla bakamazdim sanırım. Yinede herkesin bünyesi farklı.normal doğum korkulacak bişey değil.sancilari egzersiz yaparak,nefes alarak karsiladigin zaman aşırı zorlanmiyosun