Kızlar belki size garip gelecek ama böyle nasıl anlatsam binanın içerisine girdiğim zaman bir koku oluyor rutubet mi desem eski bina kokusu mu desem adlandıramıyorum koku aşırı hoşuma gidiyor binanın içerisinde oturup saatlerce kokuyu almak istiyorum yenilebilen bir şey olsa durmaksızın yiyebilirim belki o derece mesela diş fırçası dişlerimi fırçalıyorum resmen diş fırçasını kemiresim geliyor acayip tuhaf bir şey aşırı hoşuma gidiyor sizde de böyle tuhaf şeylere aşerme oldu mu toprak yiyeni bile duydum ama benim ki çok saçma 😂