Orucu12 Kızlar belimde bir agrı kasıklarım kıpırdadıkca sanki batma yapıyor 37+4 oldum ama anlamadım bu doogum sancısımı haftaya cuma sezeryan olacagım nasipse bugun aradaboyle agrım oldu ama suan cok daha faxla vuruyor
Sumeyye-88 Bende 37 +3belim kopacak gibi aşırı siddetli ağrıyor 😑 Kasiklarima vuruyordu benim de kasiklarm gecti belim geçmiyor bir türlü