İyi geceler kızlar ilk hamileliğimde sezeryan doğum yaptım 10 ay sonra tekrar hamile kaldım mecburen sezeryan olcak tabi şimdi sorum ikinci kesiği aynı yerden mi kesicekler yoksa başka yerden mi kesicekler böyle bi durum yaşayan varsa bilgi verebilir mi ?