ceronika bazı insanlar yaşadığı şeyi abartmakta ustalaşmış. Sonda acıtmıyor rahatsız bir his oluyor. Neşter değdiğinde acı vermiyor, çekiştirme hissediyorsun. Bu biraz heyecanlandırabilir ama kesinlikle acı değil. Boyun ağrısı üç gün beni hayattan soğuttu. O boyun ağrısını çekmiyim üst üste 5 kere sezaryen olayım o derece. Anesteziyi atmak için bol bol kahve ve bol su tavsiye ediyorum. Sütüm bebeğim çıkar çıkmaz geldi, herkeste aynı olmuyormuş. Kafana takılacak dert değil, en kötü mama verirsin. Ağrım ikinci gün oldukça hafifledi. 1 haftaya falan yok denecek kadar azaldı.