Bi doktor 15 gün sonra ver dedi bi doktor doğsr doğmaz verilir dedi ben d vitamini aldım bebeğin ağzına sıkmaya başladım şöyle bi 8 10 günlükken sıkmıyor diye endişe duyuyordum ucuna bakıyordum ilacın damlası var o zaman tamam diyordum ama bugğn dayanamdım ağzıma sıktım 2 3 kez sıktıktan sonra ağzıma geldi meğerse spreyin içine anca dolmuş ilaç şu an 15 günlüğüz insan korkuyor ya bi şey olursa bu zamana kadar yapmadım diye bir problem olur mu ve sağlık ocağından d vitamini verdiler bebek için sende kullanabilirsin dediler kendi için kullanan var mı varsa da nasıl kullanıyorsunuz