Minnos2 Annelik değişik bi kafa cidden ya. Kafamızda bu kadar büyütmesek pekala herşey yolunu buluyor. 3.hamileliğimi öğrenene kadar herşey mis gibi çocuklar büyüdü birbirlerine arkadaş bile oldular onlar bize yön veriyor aslında kafasındaydım. Şimdi hamilelik hormonlarıyla acaba ben ikisine yetebildim mi ki 3.ye de yetebilecek miyim diye dövünüp duruyorum bazen. Oysa ki annelik içgüdüsel bişey en doğal ateş ölçer en doğal hemşire doktor öğretmen aşçı bakıcı eczacı ve daha nicesi.. en büyük sorunumuz fazla fazla düşünmek akışına bıraktığımızda çocuklarımızla birlikte kimi zaman düşe kalka kimi zaman güle ağlaya öğreniyoruz ve yine onlar için en güzelini biz yapıyoruz biz onlara her şekilde yetiyoruz yetmediğimizi hissettiğimiz anda kocaman bi sarılış bolca öpüş onlar için herşeyi çözüyor bize de güç kuvvet manevi bi destek oluveriyor😇😇