acemii_annee perinataloji ye gidiyorum. Benim hamileliğin başından beri takipli ve memnun olduğum Dr da böyle birşey saçmaladı. Perinataloji Dr m dediki şeker normal doğum a engel asla değildir. 4 4.5 kilo olsa bile normal doğum yapılır.. önemli olan bebeğin başı ile omzunun orantılı gelişmesi. Eğer orantılı değilse o zaman mecburi sezaryen dedi. Kendi Dr mu biraktim şuan. Perinataloji ye gidiyorum şeker var ama herşey yolunda. Allah izijn verirse doğurmak için kendi haftamı bekleyeceğim