Kızlar kedimin suyunda sabah ve şimdi zıplayan minik böcek gibi şeyler gördüm. Aşılarını aksatmıyoruz aşı zamanı yaklaştı hatta pire midir nedir bu bilginiz var mı? Kedimiz çok fazla kaşınmıyor tuvaletinde falan herhangi iç parazit belirtisi de göremiyoruz. Mama kabında göremedik sadece su kabında var bilginiz var mı?