Eşimle bu sabah ciddi şekilde kavga ettik bana vurmaya kalktı bu ilk kavgamız değil 2 gün iyiysek 5 gün kötüyüz evlendiğimizden beri bu böyle neyse ben gerçekten haklıyım sabah durduk yere gerginlik çıkardı asla öfke kontrolü yok dediğim gibi bu ilk değil artık çok sıkıldım çok bunaldım yaşadıklarımı şuraya yazsam şaka gibi gelir kendimi hiç iyi hissetmiyorum biz çok zor zamanlar yaşadık yaşıyoruz da bunu söylememin sebebi artık birbirimize tahammülümüz kalmadı yasadıklarımız bizi çok yıprattı boşanalım diyoruz olmuyor istemiyor asla her kavga da bana bu kez bitti seni bosuyorum diyor neyse işte sabah ise gittikten sonra içim soğumadı mesaj attım wp üzerinden kendine kalacak yer bul akşam bu eve giremeyeceksin ve daha bi kac sey daha yazdım 10 gibi geldi zile bastı bastı açmadım beni aradı bakmadım yani eve almadım işte ama vicdan da yapıyorum ailemden uzaktayım çok kötüyüm bunalıma girmek üzereyim ama bebeğim için güçlü olmaya çalışıyorum bana artık çok ağır geliyor bazı şeyler şuan nerde olduğunu bilmiyorum ailesine gitmemiştir çünkü ailesi yani annesi ve babası köyde abileri var burda ama onlara da gitmez kapıdan ayrıldıktan sonra mesaj atmış kolayla ekmek bebek arabasında al onları diye ekmeğinde kolan da senin olsun hicbir şeyine ihtiyacımız yok dedim üzülüyorum acaba kendine birşey yapar mı aklıma kötü şeyler geliyor 3 ay önce kuzenimi kaybettim eşiyle kavgasından sonra intihar etmiş 3 gün sonra asılı şekilde bulundu