deryaPolat0904 Kızlar birşey sorucaktim benim bir kızım var 5yasinda ikinci bebeği istiyoruz 1ay denedik olmadı ben Bebek olmadan ihtiyaçlarını almaya başladım almasamiydim acaba. biraz batıl inanç olucak ama sizler ne düşünüyorsunuz benim gibi yapanlarınız var mi
Andi Çok zor bir dönemden geçiyoruz her şey çok pahalı kesinlikle o batıl inançlara katılmıyorum alınması gereken önemli şeyler alınıp kenara konmalı net ..