Ball1sf Kızlar 20+4 şuanda allahın izniyle oğlum olacak aranızda bitki çayı falan içen varmı 14 eylülde randevum var ona sormadan Sizede sormak istedim( aslında doktora gidince soracağım herşeyi unutuyorum🤦♀️🤦♀️)
Ezgikrgz Ball1sf Grip olduğum dönemde doktoruma sormuştum bir kaç bitki çayı önerdi kullanmaya fırsat olmadı ama ben genellikle normal çay demleyip açık limonlu öyle içiyorum 🙏🏻
Merve1616 Ball1sf Doktorum tüm bitki çaylarını yasaklamıştı.O kadar grip oldum ıhlamur bile icemedim.