Semanurr0 ikinci doğum olsa korkmani anlarım da ilk doğum,ne yaşayacağını bilmiyorsun niye korkuyosun ki 🤣 şuan sende korku değil heyecan mutluluk ağır basması lazım..şaka bir yana iki doğum şeklini de yasamis biri olarak korkmani gerektirecek bişey yok.sanci gelince nefes egzersizleri yaparsın,ılık duş alırsın,bagirmadan nefesini boşa harcamadan sancıları karşılarsan daha az ağrı yaşamış olursun.hemde tüm bunların sonunda bebegini kucağına alacağıni düşün,herşeye değer bence :) benim normal doğum çok rahat olmuştu o kadar da acı esigim düşüktür normalde.ben yaptıysam herkes yapar inan:))