Merhabalar bende de sol tarafta 3 cmlik büyümeyen çikolata kisti var Kızım 5 yaşında ve düşündüğüm ay hamile kalmıştım o yüzden o zamanlar kist mevcut muydu bilmiyorum doktorda hiç dememisti sonra ben 2. Yi düşünmeye başladığımin 6. Ayinda adet gecikmesiyle doktora gittim çok düzenlidir normalde istediği testler vs yapıldı o tüp bebek dedi bende başka doktorlara gittim sağ tarafta bı şey yok olur dediler yolladılar bu süreçte bı sürü doğal tedaviye para yatırdım eşimde de bazı sorunlar vardı sonra yine olmadi Mayıs ayında hsg çekildim sezeryandan kaynaklı tek tüp tıkanmış açıldı dediler iki tupte açık kist engel değil olur dedi doktor 4 5 ay süre verdi cekindigimiz ay düşünmemiştik beklemedeyim şu anda biraz uzun oldu kusura bakmayın