Senatalya06 Erken doğdular ya solunum sorunu oldu ilk gün , iyiler ama hemen düzeldiler solunum desteği bile kesildi , izlem amaçlı kalıyolar hastanede bugün 4. Günleri , bi haftaya çıkarlar diye düşünüyorum