Nur_50 Kızlar bilgili anneler cevap verirse sevinirim 0-3 ay kaç takım yetiyor bebiş ne kadar süre giyiyor? Bebeğinizin kilosu yazarsanız boyu ile sevinirim. Kafam karıştı 0-3 ay sadece 1 ay giyiyor sonra 2.ayda 3-6 ay giyiyor diyen var etrafımda.😃
Dilekonurr Nur_50 bence 0-3 ay en fazla 5 tane yeter 3-6 al ne alcaksan daha uzun süre giydirirsin ben yenidoğan o kadar çok almışım ki farkında olmadan bebeğim şuan bile çok iri bi çoğunu giydiremicem gibime geliyor pişmanım o yüzden
mysakfn Canım o kalıptan kalıba değişiyor oğlum 1 buçuk aylık çok iri olmamasına rağmen 3 aylık zıbın oldu bugün ama 0 3 ay en az 4 5 takım olması lazım
Nur_50 mysakfn çok teşekkür ederim.🌼🙂Aynen kalıp farklı gerçekten h&m kalıp tam gibi mango kalıpları şüpheliyim zara kalıp tam gibi ebebek küçük
Nur_50 Dilekonurr yenidoğan hiç almadım daha 1 tane hastane çıkışı aldım o 😃 0-3 ay 3 takım aldım şimdiye kadar
Ekimkaplan Nur_50 mangonun kalıpları bence geniş 6 aylık aldım kızım suan 9 aylık hala giyiyor hahahshsgsg
Dilekonurr Nur_50 iyi yapmışsın ya ben parça parça çokgittim heves ettim yenidoğan almışım salak gibi sonra bi baktım 10 takım olmuş yazık günah o kadar para keşke büyük alsaymışım
Nur_50 Ekimkaplan 🤣onu bende fark ettim 1 -3 ay örgü hırka aldım ayaklı örgü alt takım 3-6 ay bir kapitone hırka aldım bir baktım bedeni aşırı bol geldi 😃acaba 3-6 bedeni çok mu bol dedim bu sefer gittim 3-6 ay 1 örgü hırka daha verdim 🤣karşılaştırmak İçin acaba üründen ürüne mi bedeni değişiyor
Nur_50 Ekimkaplan acaba bebişiniz kaç kilo doğdu boyu kaç cm di😃 bende karşılaştırma yapıp ona göre alayım
Ekimkaplan Nur_50 benim bebisim çok minnak doğdu 6 aylık 880 gram doğdu ama o zaman 2 buçuk kiloydu hastane çıkışında almıştım