Kızlar 5 yıl önceki ilk gebeligimde göbek fıtığım oluştu. Sadece bir defa öyle şiddetli bı ağrı oldu bı daha olmadı. Doktor da zaten pek onemsemedi ağrısı vs olmadığı için. Gobek deliğimin ortasinda ufak bı şişlik kaldı geçmedi doğumdan sonra da. Ama hiç rahatsızlık vermedi. Şimdi tekrar hamileyim. 13 haftalık. O şişlik göbekle birlikte büyüyecek gibi duruyor. Korkuyorum gebeliğim ilerleyen zamanlarında sıkıntı çıkarır diye. Sonuçta ilk gebelikte sıfırdan oluşmuştu ama bu defa olan biseyim üzerine katlanacak. Yaşayan var mı aynı durumu merak ediyorum. Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler