affa Eşinizden ilgi beklerken bazen ters oluyor.o sizden bekliyor ne oluyor kavgaaaaaaa😆😆😆😆.(ilk gebelik bu arada mizah amaçlı)
hayalim35 affa oğlum doğduğunda eşim işteyken mesajlaşıyorduk snra konuyu hatırlamıyorum ama alınganlık yaptı yapma seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun dedim bilmez miyim oğlun doğduğundan beri yüzüme bakmıyorsun demişti şok olmuştum😂
ramonun_annesi 😂 şükür ben iki gebelikte de eşimden ilgi gördüm Allah var yani inkar etmemek lazım e tabi bütün erkekler ilgi bekliyor 😄
gokcetugumm İlkinde hep gorevdeydi 9 ayda belki 9 kere görmüşümdür 😂 şimdi batidayiz bunda hergun evde çok şükür ama beni hiç anlamıyor oda benden ilgi bekliyor güya bunda acısını çıkaracaktım nerdeee😂😂