Nesee221 İyi akşamlar arkadaşlar gebelikte tetanoz aşısı Olan yada olmayan varmı eksileri artıları nelerdir
babyy__ Nesee221 pazartesi olucam bende doktorum mutlaka olman lazım dedi dogumda enfeksiyona önlem amaçlı dedi
babylook Nesee221 ben iki dozumuda oldum avatajları dogum öncesi ve dogumda seni ve bebegini koruyor🙂
likesah Nesee221 artisi bebegi oldukca riskli bir rahatsizlik olan yenidogan tetanosundan koruyor eksisi tetanos vuruldugunda kol agrisi yapabiliyor 1-2 gun o da her seferinde ve herkeste degil ilk dozu oldum hic agrim olmadi.
babyy__ Nesee221 bende kararsızdım ama dokturum öyle diyince vurulucam başka çaresi yok hastanede büyük olasılıkla enfeksiyon kapmanı önler dedi
Ru23veyda Nesee221 Ben olmadım. Doğumuma 9 gün var. Arkadaşım da olmadı ona doktoru önermemişti sezeryan doğum yaptı şuan bebeği de kendisi de çok sağlıklı
Asya011 Ben ilk doz oldum doktorum ol dedi . Ama çok ağrıdı yandı iç gün boyunca yeri sızladı ikinci dozu olmayacağım tek doz yeter bazı doktorlar tek doz yeter diyor zaten vazgeçtim bende