Deletedmom_93 eeevettt herkesin cilt yapısı farkıdır ama benim derim çok ince bu yüzden erkenden ufak ufak çatlamalar başladı. Benim gibi olanlar bunun için ne yaptınız ne iyi geldi ?
DeustchBurcu Deletedmom_93 weledanın hamileler için yağı var, 2. Hamileliğim, 2sinde de onu kullandım bana iyi geldi. Hiç çatlamadan sürmeye başladım, çatlamadım da şimdilik 34hafta🫶🏻
Mihriii-98 Lierac çatlak kremini kullanıyorum bir de mutlaka banyoda son dakika bebek yağı sürüyorum baya nemli kalıyor