Yassmiinn sng06 yemin ederim seninle aynı durumdayız şuan bende aşırı terliyorum sen gitmiş miydin bu yüzden doktora falan ben geçen sağlık ocağında idrar verdim ama bişey yok dedi
Yassmiinn sng06 ben gittim canım gece acile sabahta kendi doktoruma idrar yolu enfeksiyonu var dediler acilde tek içimlik ilaç verdi sabahta böbreklerime baktılar çok şükür bişey çıkmadı artık ağrının kendiliğinden geçmesini bekliyorum