Hayaliniozluyorum adet bitikten sonra hemen başlayın teste her gün aynı saatte yapın testi ama yapmadan 2 saat evvel sıvı alımını durdurun. Testler ilk başta silik olabilir bu henüz doğurgan dönemde olmadığınızı ifade eder. Testte t ve c çizgileri aynı koyulukta olana kadar yapmanız gerekiyor aynı koyulukta olunca yumurtanız olgunlaşmış demektir. O günü değerlendirebilirsiniz. Sonra test tekrar silikleşmeye başlayacak o gün de yumurtanın çatladığo anlamına geliyor o günü de değerlendirin mutlaka. Ben ard arda günlerde tsperm kalitesi açısından tavsiye edilmiyor diye maksimum koyuluğu gördükten 12 saat falan sonra değerlendirdim. Aklınıza takılan bir şey olursa mutlaka sorun.