Dygdmr ilk hamileligimde yaşadım. 27. Haftada suyun cok az kaldığını 3 cmdi yanlış hatırlamıyorsam söyledi doktorum pandemi zamanıydı. Hastaneler kabul etmek istemedi zorla araştırmada muayene oldum ve perinatoloji de yatisimyapildi. Kaçakçı var diye test yapıldı. 35. Haftaya kadar hastanede gözetim altında kaldım. Yalnız ilac falan vermediler ilk gün serum falan verdiler. 15 gunde bir ultrason gunde 3 defa nst ile takip edildim. Bi ara suyum iyi dedi doktorum fakat kordon yaslanmasindan kaldın bi surede
Kilo alımı cok yanaştı o yüzden 37de doğumun oldu.
İçini ferah tut onlar vo güçlü bn hic kötü düşünmedim. Doğumdan sonra birsuru hastalık dediler cok ciddi bi rahatsızlığında vardi bebeğimin cok araştırdım 6 7 aylik olana kadar hiç o hastalıktan kimseyi bulamadım ama bevegime herzaman güvendim ve şuan çok sağlıklı cok sukur