Sultan05 Tetanoz aşısı yaptırmalı mıyız sizce çevredekiler yaptırma riskli diyen var ama hemşireler öneriyor artık gebelere yapılmıyor zaten diyen var
Azra41 Sultan05 Hastanede kaptiginiz enfeksiyondan kesinlikle hastane , hastane çalışanları , doktor ve ebeler sorumlu olmuyor enfeksiyon da çok sıkıntılı.. Akliniz varsa yaptirirsiniz :)
aslanprenses_ Ben 29. Haftamdayım daha yaptıramadım ama yaptırmayı düşünüyorum. Umarım geç kalmamışımdır.
Dilekonurr Sultan05 yaptır tabi doktorun aksini söyledi mi doğum esnasında sadece sen değil bebeğinde enfeksiyon kapabilir niye riske atasın ki
Dilekonurr Sultan05 doktorum tabiki de yaptır iki dozunu da dedi, görümcem aa ben valla yaptırmam tetanoz diye kim bilir ne yapıyorlar doktor da ne biliyor aman ne okumuşlar gibi yorumlarda bulundu , haklısın dedim :) kararı siz verin
hayalim35 Sultan05 2 çocuğumda da yaptım ve riskini görmedim ikisi de sağlıklı çok şükür her şeyin en iyisini doktorlar bilir boşuna okumuyorlar sonuçta
YigitPoyrazMomm Sultan05 1 doz vuruldum 2 doz vurulucam inşallah çevreye bakarsan evde doğum yap canım kusura bakma dost acı söyler ve doğum esnasında ne ile karşılaşacağını bilmiyorsun doktorun uygun görürse yaptır.
YasminMtl Sultan05 yıl olmuş 2023… Kusura bakmayın ama hala şu aşıları tartışmayın ya.Tetanoz aşısı o kadar ama o kadar önemli ki…hamileyken paslı bir şeyle elinizi kesseniz ne yapacaksınız? En basiti tetanozu yaptırmalarındaki sebep doğum sırasında kullanılan aletlere karşı da önlem almak.Bazı şeyler vardır doktordan daha iyi bilemezsiniz.
elifsen Kbst hangi doktormuş o lütfen ya isim verin ya da kimseyi zan altında bırakmayın. Hiçbir doktor böyle cahilce konuşmaz