blackeagle Merhaba güzel anneler :) ben 14+5 im şuan zaman sanki hiç geçmiyor bebeğim büyümüyor doğum zamanı hiç yaklaşmıyor gibi bir an önce gelsin istiyorum sizlerede böyle oluyor mu günler hemen geçsin istiyorum çalışıyorumda ama buna rağmen zaman geçmiyor karnımda hiç büyümedi ne zaman büyür acep🤔 rabbim hepimize saglıklı evlatlar versin
Duyguanneoluyor blackeagle Banada zaman çok hızlı geçiyor gibi geliyo bugünlerimizi özleyeceğiz bnce 😀