Kizlar, bu konuyu aslında kids’te acacaktim ama üyeliğim ile ilgili bir şey oldu o yüzden buradan soruyorum. Kızım 2 aylık. Gün içerisinde maşallah gayet normal, tabi arada huysuzluklari oluyor ama genel olarak iyi. Ama ne zaman akşam saatlerinde uyanık olsa hep huysuz, huzursuz ve kucak ve ilgi istiyor. Her akşam aynı saat aralığında yapıyor ama bunu. Herhangi bir ağlama yok, dediğim gibi sadece huzursuz. Bebeği bu şekilde olan var mı?