Kızlar merhaba 34+6 haftalığım bugün kontrole gittim bebek aşağıda ve nts de sancı çıktı hap verip dinlenmemi söyledi doktorum bir de bol su . Haftaya da tatile gidecek yok kendisi . Sancılar başladıktan ne kadar sonra doğum olur başınıza geldi mi her an olacak hissindeyim yardımcı olabilir misiniz
