Geçen yıl yaşadım ben de sonra ara vermiştik biraz iş vb biraz düzene girsin diye. Birkaç aydır tekrar düşündük ve denedik şuan 5+5 haftadayım. Aynı anda yakın bir arkadaşım da yaşadı sonrasında tekrar hamile kaldı şimdi çoktan doğdu bile ufaklık. Doktorlar onu gebelikten bile saymıyor. İnsan yaşayınca üzülüyor tabii ama bana hep erken baktığım ve öğrendiğim için farkında olduğumu bir daha bu kadar erken öğrenmeye çalışmamamı söylediler. Çok sık olan bir şeymiş çünkü. Adet gecikmesi gibi olup geçiyormuş. Hemen ertesi ay tekrar hamile kalabilirsin bir engel yok demişlerdi. Vücut sağlıklı olmayacak sıkıntılı bir durumda daha hiç oluşmadan engel oluyormuş. Her şeyde bir hayır var, o zaman olsaydı ben bu kadar mutlu olmayacağımı biliyorum. Henüz gelmeye hazır değilmiş emin olun çok daha uygun, çok daha hayırlı bir zamanda kısmetiyle aranıza katılacaktır.