Candy_liz Adeninannesiseren ben babyliss kullanıyorum canım, çok doğal yumuşak, parlak, bukleler yapıyor, benim saçlarım düz olduğu için çok uzun kalmıyor açılıyor ama herkes doğal zannediyor😊
Adeninannesiseren Candy_liz benim de saçlarım pirasa gibi hem uzun hem ağır sürekli kuaföre maşa parası vermek istemiyorum şöyle kalın olsun eahat rahat yapim cıkim istiyorum. 😀😀 cok teşekkürler şimdi araştırıyorum o markayı