Badem089 Kizlar sarı ince alyansla ayni yere beyaz altin tek taş takıyorum diğer yüzük parmagima takmak icin yüzük alacağım yani hepsini bi arada takacagim abes kacmayacak bi yüzük tavsiyesi alabilir miyim sizden sarı veya beyaz altın baget (pirlanta almaya cok gücüm yetmiyor:) yada sari veya beyaz altın ince narin beştaş bu ikisi arasında cok kafam karıştı sizce abarti kaçmayacak hangisi olmalı bana yardımci olur musunuz
Minikperi Badem089 önce cilt alt tonunuz nedir? Yani en basit anlamamın yolu damarlarınız mor veya maviyse soğuk alt tonlusunuz. Yeşilse sıcak. Eğer soğuk alt tonluysanız beyaz altın sıcak alt tonluysanız sarı altın almanızı tavsiye ederim. Ellerde kendini daha çok belli ediyor bu yüzükler. Ve daha güzel duruyor açıkçası. Tek taşınıza uygun beştaş bukursanız güzel olacaktır ama birbirinden alakasız olursa hoş durmaz. Tamtur veya yarım tur da düşünebilirsiniz ama en mantıklısı her zaman ince alyanstır. Zamanı geçmez klasikliği bozulmaz akmaz kokmaz parıltısı azalmaz. 🌸🌸
minikmucizeemaak Badem089 İnce küçük taşlı beştaşlara bayılıyorum, yanına da aynı taş büyüklüğünde tektaş çok hoş duruyor. Eğer ikisini beraber takacaksanız baget ve tektaş veya alyans bir takılınca güzel durmuyor var bende. Bence ne güzeli zarif bi beştaş ve tektaş tek parmağa diğer parmağa alyans
adatuna Badem089 çok fazla olmaz mı her iki elinizde de? Ben sarı ve beyaz altınında aynı elde yakıştırmıyorum pek açıkçası. Belki sarı alyansınızı takıp diğer elinize de sarı ince üstünde minicik taşlar olan yüzük olabilirsiniz. Beştaşlar biraz da kıro geliyo artık😂
Azra41 Badem089 Peygamber efendimiz (s.a.v) eşine dediği söz kördüğüm gibi seviyorum seni ya Aişe :) eşim ona dayanarak almıştı :) tesekur ederim 🥰
Badem089 Azra41 masallah romantiklikte benim esimide geçmiş enişte 😅bey allah muhabbetimiz arttırsın 🌸
luvlymamacita ben fazla yuzuk severim isaret, orta, yuzuk parmaklarim doludur 💕 ama siz daha zarif daha narin bir goruntu istiyorsaniz hepsini bir arada takmanizin abes duracagini dusunmuyorum, beyaz altini da sariya nazaran daha zarif buluyorum ❤️