2023aren taktırarak çok iyi yapmışsın ,Emzirirken hap ve iğne olmuyor zaten…Sprailde bende olmadı sende olurmuydu bilmem Eş korunması imkansız🫣Doğum sonrası gec adet olmaz düzensiz olma belli bir süre normal şimdi benim bebeğim 2,5 aylık ben oldum kızımda mesala 10 ay sonra adet olmuştum …Adetim azdı evet ama benim Adetim hep böyleydi hap kullanmaya başladıktan sonra Rengindede farklılık yoktu Şimdi 2 .cide anlarım geçikme yapıyormu vs vs Ozaman yazarım tekrar …çok tedirgin oluyorsan canım kan testi ver kafan rahatlsın