Young16mom Kızlar merhaba doğuma 50 gün kadar var sizlerden kullanıp memnun kaldığınız bebek bezi ve ıslak mendil önerisi istiyorum?
Paramedik16 Young16mom ikizlerim için sleepy natural ıslak mendil kullanıyorum bez olarakta yine sleepy natural ve prima karışık kullanıyorum kendi adıma ikisinden de memnunum
theAna Young16mom Molfix aldım ıslak mendili ama yıkayıp kullanıyorum ben ilk aylarda. Bebek bezini de Molfix alacaktım ama yeni çıkan serisi alerji yapıyor diye okudum hep emin olamadım sleepy kullanacağım ilk zamanla bakarım diye düşündüm
Young16mom Sevdaltun molfix için hem iyi hem orta fiyatlı diyorlar bende almayı düşünüyorum ama çok stok yapmamakda fayda var
Young16mom Paramedik16 aslında bende deneme amaçlı bir paket prima bir de sleepy aldım fakat sleepy için sızdırma yapıyor ve bedenleri çok ufak deniliyor 2 numara da alayım diyorum onun için marka konusunda kararsız kaldım
Paramedik16 Young16mom iki oğlum var ikisindede yaşamadım hiç sızdırma evet kalıpları küçük bir beden büyük alın sleepyi