Benimde suyum 23. Haftada azaldı kanda enfeksiyon çıktı sizde tahlil yaptırın mutlaka.
Hastanede yattım bikaç gün.
Havuç suyuna pek inanmıyordum o mu etki etti bilmiyorum ama suyum normale döndü 36. Haftadayız. Gelişim geriliği var ama sorun etmiyorum doğunca gelişimini tamamlar. Sizde içinizi ferah tutup tek bir doktorla kalmayın bikaç doktordan fikir alın kan idrar tahlilinizi yaptırın.