Ozgeeee37 Kızlar 22 haftalık hamileyim saçlarımı boyatmak istediğimi söyledim doktoruma bebeğe zararı olmaz dedi ama tereddütte kaldım çok fazla yaşayan var mı bu durumu??
Ozgeeee37 Busumt riske atmamak için danışıyorum aslında doktoruma da çok güveniyorum fakat çok kararsız kaldım bu konuda
Cerentasdelen Ben boyatıyorum iki ayda bir çünkü beyazım çok ve çalışıyorum. Bu tarz şeylere bu kadar takılmamak gerekiyor bana kalırsa. Yediğimiz içtiğimiz şeylerin hepsi bu kadar sağlıksız ve doğallıktan uzakken özellikle