Nisan ayında düşük yaptım 6 haftalık hamileydim
Bugün tekrardan hamile olduğumu öğrendim 4 haftalık
Çok yeni ve çok küçük yarın doktor kontrolüm var çok korkuyorum tekrardan düşğk yapmaktan çevrem sürekli yatmam gerektiğini asla kalkamamam gerektiğini söylüyor sizce onunla ilgisi varmı