ilknurakdogan1 Bu cumartesi kontrolümüz var şuan 35+1 iz . Kuyruk sokumundaki patlayan fıtığımdan dolayı zorunlu sezaryen olacağım . Doktorum 38 de gün veriyorum dedi . Sizce bu cumartesi gittiğimizde gün verir mi